Bodrum’da Rüşvet Davasında Hapis Cezası Verildi
Bodrum'daki rüşvet soruşturmasında son aşamaya gelindi. Muğla'nın Bodrum ilçesinde gerçekleştirilen ve kamuoyunda büyük yankı uyandıran rüşvet davasında, Belediye Meclis Üyesi Niyazi Atare ile emlakçı İbrahim Çırakoğlu, "rüşvet almak" suçundan toplam 5 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Bodrum 2. Ağır Ceza Mahkemesi, her iki sanığın da tutukluluk durumunun devamına karar verdi. Rüşvet soruşturması, geçtiğimiz yıl bir müteahhitin şikayeti üzerine Bodrum Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılmıştı. İddianamede, inşaat projesi için gerekli izinlerin alınması karşılığında 1 milyon lira rüşvet talep edildiği ifade edildi. Olayla ilgili olarak polis ekipleri, daha önce seri numaraları kaydedilmiş paraların teslim alınmasının ardından operasyona geçti. Niyazi Atare, motosikletiyle seyir halindeyken yakalandı.…